Medarbetarresan

Definiera HR:s tjänstekatalog och tillgängliggör den för alla medarbetare genom en attraktiv medarbetarportal. Kom ifrån ineffektivitet, bristande transparens och svårigheter att uppfylla medarbetares förväntningar och möjliggör istället en interaktiv kommunikation mellan HR och medarbetare i realtid.

Våra erbjudanden

Det snabbaste sättet att komma igång med att digitalisera HR’s arbetssätt och att lägga en bra grund för fortsatt utveckling.

Öka produktiviteten med sömlös introduktion för nyanställda och en väg in för HR-frågor. 

När grunden byggts på med automation av processer och det är dags att dra nyttan av AI. 

Förstärk er organisation med våra HR-stjärnor som levererar efter era specifika behov.

Skräddarsydda applikationer för era behov. 

Medarbetarupplevelsen

ServiceNow innebär ett betydligt mer effektivt sätt att arbeta för en HR-avdelning. Tidskrävande manuella rutiner ersätts av automatiserade digitala händelser. Checklistor skickas ut per automatik till HR-specialister, färdiga arbetsflöden finns uppsatta för både chefer och medarbetare samt fördefinierade svar och mallar för vanliga frågor och svar.

Dessutom får HR digitala verktyg för kategorisering, prioritering och uppföljning av ärenden. För organisationens ledning blir ServiceNow ett värdefullt employer branding-verktyg, som kan bidra till att ge medarbetarna en positiv upplevelse av kontakterna med HR, och därmed också en positiv upplevelse av arbetsgivaren.

Vem är du?

HR-avdelning
Medarbetare
Förälder
Chef
Säkerhetschef

Så här jobbar vi

Mer om ServiceNow

Förbättra cybersäkerhet och sårbarhetshantering, vilket gör lagarbete lättare för olika avdelningar.
Netgain har tagit fram en digital lösning för svenska organisationer med krav på personalsäkerhet. I lösningen som bygger på ServiceNows standardkomponenter, portaler och automationsflöden, finns genomtänkta strukturer och processer.
ServiceNow medför en rejält förbättrad användarupplevelse för medarbetarna i din organisation.
Med SPM-modulen i ServiceNow får du ett verktyg som samlar och optimerar all data för att öka affärsnyttan.
CMDB är ett centralt, virtuellt förråd för att lagra, hantera och underhålla relationen mellan företagets konfigurationsuppgifter.
Få bättre insikt och fatta bättre beslut om risker med realtidsinformation. Öka produktiviteten och sänk kostnaderna genom automatiserade arbetsflöden i hela organisationen, och stöd en effektiv strategi för styrning, riskhantering och efterlevnad (GRC).
Optimera din cybersäkerhet och sårbarhetshantering och underlätta för olika avdelningar att arbeta tillsammans.
Skapa en modern och attraktiv IT-tjänsteupplevelse. Implementera säkra och automatiserade digitala processer för att förutse och förebygga problem, öka produktiviteten och leverera skalbara lösningar.
ServiceNow CSM innebär ett betydligt mer effektivt sätt att arbeta för en kundorganisation. Tidskrävande manuella processer ersätts av automatiserade arbetsflöden som förenklar hanteringen av kundärenden.
Vi lovar inte att du kommer kunna göra allt i ett och samma system. Men vi åtar oss till att du enkelt kommer att nå överallt ifrån en och samma plats, och att samla den information, uppgifter och godkännanden som du behöver i din arbetsvardag​.