Med en CMDB kan företag och organisationer hantera data från olika IT-komponenter på en plats, oavsett var de fysiska enheterna finns.
ServiceNow
Netgain är Premier Partner med ServiceNow och ser till att du får ut maximal kapacitet av din plattform genom att vara rådgivare, bollplank och genomförare. Tillsammans når vi grymma resultat!
HR ServiceNow
Skapa en digital användarupplevelse med automatiserade och datadrivna arbetsflöden för olika ansvarsområden.
ITBM ServiceNow
ITBM är en uppsättning affärsflöden och verktyg för att på bästa möjliga sätt utveckla, leverera och hantera företagstjänster utifrån ett IT-perspektiv.
ServiceNow, en världsledande cloudplattform
ServiceNow är världens ledande cloudplattform för Service Automation, automatiserade digitala användarupplevelser. Det är en kraftfull digitaliseringsplattform som kan utvecklas med teknik och stödapplikationer för att automatisera hela eller delar av olika verksamhetsområden.
Därför ska ni arbeta med ServiceNow
Digitaliseringsplattformen ServiceNow är ett fantastiskt verktyg för att effektivisera hela eller delar av processer, och frigöra medarbetare från tidskrävande manuella uppgifter. Plattformen kopplar samman människor, funktioner och IT-system så att du kan jobba smartare, ge bättre service och boosta produktiviteten.
Exempel på områden där ServiceNow skapar mervärde
Fördelar med ServiceNow
- Kraftfull cloudplattform som kan integreras med andra IT-system
- Skalbar grundplattform i hjärtat av organisationens digitaliseringsresa
- Kan byggas ut med tekniska lösningar och appar för en lång rad användningsområden
- Höjer produktiviteten och sänker kostnaderna
- Kopplar samman människor, funktioner och system
- Minimerar rutinuppgifter, höjer kreativiteten
- Anpassat för mobil, surfplatta och dator
Netgains erbjudande
Netgain är Premier Partner med ServiceNow och har gedigen kunskap om alla möjligheter som plattformen erbjuder. Vi kan hjälpa dig att uppnå digitalisering och automatisering inom organisationens alla funktioner, från idé till driftsättning och förvaltning. Anlita oss för:
- Förstudier och business case för införande av ServiceNow
- Strategisk rådgivning och innovation
- Health check på din nuvarande ServiceNow-instans
- Helhetsansvar för implementation av ServiceNow
- Förvaltning – helhetsåtagande och punktinsatser, i molnet och On Premise
- Utveckling av nya funktioner och applikationer
Kunden berättar
Sandvik, en koncern med cirka 250 interna bolag och 40 000 anställda, valde att nyttja plattformen ServiceNow för bolagets interna IT-fakturering. Henrik Öhlin, Service Architect på Sandvik, berättar om projektet som har gett koncernen en framtidssäkrad lösning.