Kundresan

ServiceNow CSM innebär ett betydligt mer effektivt sätt att arbeta för en kundorganisation. Tidskrävande manuella processer ersätts av automatiserade arbetsflöden som förenklar hanteringen av kundärenden

Våra erbjudanden

Det snabbaste sättet att komma igång med effektiva arbetsflöden och digitaliserad kundtjänst.

Öka produktiviteten med automatiserade processer och nya kundservicekanaler som förbättrar kundupplevelsen. 

När grunden byggts med automation av processer och det är dags att börja dra nytta av AI, då är Boost rätt väg framåt. 

Förstärk er organisation med våra CSM-stjärnor som levererar efter era specifika behov.

Verksamhetsnära rådgivning som skapar impact för er roadmap framåt. 

Skräddarsydda applikationer för era behov. 

Kundupplevelsen

ServiceNow CSM innebär ett betydligt mer effektivt sätt att arbeta för en kundorganisation. Tidskrävande manuella processer ersätts av automatiserade arbetsflöden som förenklar hanteringen av kundärenden. Kunder kan snabbt få hjälp via självserviceportaler med kunskapsartiklar och fördefinierade svar på vanliga frågor, medan komplexa ärenden enkelt styrs till rätt person eller avdelning genom automatiserade eskaleringsregler.

Organisationer kan kommunicera proaktivt och skräddarsy meddelanden till specifika kundgrupper, vilket hjälper till att skapa förtroende och tydlighet. Dessutom får kundtjänstmedarbetare digitala verktyg för kategorisering, prioritering och uppföljning av ärenden, vilket leder till snabbare lösningstider och högre kundnöjdhet.

För organisationens ledning blir ServiceNow CSM ett strategiskt verktyg som ger insikter i kundupplevelsen och stöd för att förbättra servicekvaliteten. Detta bidrar till att stärka kundrelationerna och ger kunderna en positiv och sammanhängande upplevelse av organisationen – oavsett vilken kanal de använder för att kontakta er.

Vem är du?

Processledare
Kundrådgivare
Kund
Plattformsägare
Informationssäkerhet

Så här jobbar vi

Mer om ServiceNow

Förbättra cybersäkerhet och sårbarhetshantering, vilket gör lagarbete lättare för olika avdelningar.
Netgain har tagit fram en digital lösning för svenska organisationer med krav på personalsäkerhet. I lösningen som bygger på ServiceNows standardkomponenter, portaler och automationsflöden, finns genomtänkta strukturer och processer.
ServiceNow medför en rejält förbättrad användarupplevelse för medarbetarna i din organisation.
Med SPM-modulen i ServiceNow får du ett verktyg som samlar och optimerar all data för att öka affärsnyttan.
CMDB är ett centralt, virtuellt förråd för att lagra, hantera och underhålla relationen mellan företagets konfigurationsuppgifter.
Få bättre insikt och fatta bättre beslut om risker med realtidsinformation. Öka produktiviteten och sänk kostnaderna genom automatiserade arbetsflöden i hela organisationen, och stöd en effektiv strategi för styrning, riskhantering och efterlevnad (GRC).
Optimera din cybersäkerhet och sårbarhetshantering och underlätta för olika avdelningar att arbeta tillsammans.
Skapa en modern och attraktiv IT-tjänsteupplevelse. Implementera säkra och automatiserade digitala processer för att förutse och förebygga problem, öka produktiviteten och leverera skalbara lösningar.
Vi lovar inte att du kommer kunna göra allt i ett och samma system. Men vi åtar oss till att du enkelt kommer att nå överallt ifrån en och samma plats, och att samla den information, uppgifter och godkännanden som du behöver i din arbetsvardag​.
Vi lovar inte att du inom kort kommer få en AI-bot som kan svara på alla dina arbetsrelaterade frågor på studs (även om det är slutmålet), men vi åtar oss att göra det enkelt för dig att hitta svaret​.